نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبرهای پنجره ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش دوازدهم

خبرهای پنجره ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش دوازدهم

روزهای نقل و انتقالات داغ تابستانی اغاز شده و هواداران یوونتوس در انتظار خرید و فروش تیم محبوب خود می باشند. در ادامه سر تیتر مهم ترین اخبار روز نقل و انتقالات یوونتوس را با هم مرور خواهیم کرد.

 

― نیتی واضح برای آسیب رساندن به فدریکوکیه‌زا و رابطه‌ی او با یوونتوس وجود دارد. انتشار گسترده‌ی ویدئویی جعلی و مونتاژ شده از او در مراسم ازدواج الساندرو باستونی رفتاری بی‌شرمانه و حقیقتاً ناخوشایند است. با افشای تقلبی بودن این ویدئو و صحبت‌های صریح مدیربرنامه‌های او دیگر شکی باقی نمی‌ماند که این پروژه‌ی مرموز بسیار پیش‌تر از این‌ها و با انتشار خبر نادرستِ درخواست دستمزد 8 میلیونی او پی‌ریزی شده بود. اکنون سَرِ حقیقت‌آفرین این رشته به دست آمده و باید در جستجوی آن سَرِ تنش‌‎سازِ دیگر بود. همه‌اینها یعنی فرد یا افرادی در حال تلاش برای قرار دادن او و یووه در مقابل یکدیگر هستند؛ مواجهه‌ای ناموزون که هر دو طرف در آن آسیب خواهند دید. (Massimo Pavan)

 

― «قویاً شایعه‌ی درخواست دستمزد 8 میلیونی از سوی موکلم و حضور او در مراسم عروسی الساندرو باستونی را تکذیب می‌کنم. » (بخش از پیامِ کوتاه فالی رمضانی، مدیربرنامه‌های 54 ساله‌ی فدریکو کیه‌زا برای TuttoMercatoWeb)

 

― پیشنهاد شگفت‌انگیز عربستانی‌ها برای الگری کاملاً واقعی‌ست و این مربی (هرچند نظر قبلی‌اش مبنی بر ماندن در یووه تغییری نکرده، اما) در حال بررسی ابعاد مختلف آن است. تصمیم‌گیری مکس از آنجا که تأثیر فراوانی در استراتژی‌های مهم یوونتوس برای فصل آینده دارد (سرنوشت کیه‌زا، ولاهوویچ، تمدید ربیو و انتقال میلینکوویچ‌ساویچ) باعث شده تا بانوی‌پیر نیز علی‌رغم اعلام رسمی موضع‌اش نسبت به ادامه همکاری با الگری اما برای تغییر نظر احتمالی او نیز آماده باشد. (Paolo Paganini)

 

― ارتباط باشگاه النصر با الگری کاملاً شایعه است و تنها مورد ارائه شده به او همان پیشنهاد شفاهی الهلال است که با امتناع مکس همراه شده و این مربی اذعان داشته که کاملاً روی یوونتوس متمرکز است. (Fabrizio Romano)

 

― علی‌رغم تمام خبرهایی که حول‌محور پیشنهاد رشک‌برانگیز عربستانی‌ها به ماسیمیلیانو الگری می‌چرخد اما او در ساردنیا تعطیلات تابستانی‌اش را سپری می‌کند و به هیچ‌وجه نظرش در خصوص ماندن و ادامه دادن با یوونتوس را تغییر نداده است. افزودن فرانچسکو مانی‌آنِلّی به کادر فنی و تلاش یووه برای راضی کردن آدرین ربیو به دستور او؛ از جمله دلایلی‌ست که اثبات‌کننده ثبات‌نظر این سرمربی 55 ساله است. (Il Giornale)

 

― «همه‌ چیز از پیشنهاد نجومی الهلال به ماسیمیلیانو الگری کلید خورد؛ هر قدر آنها اصرار ورزیدند و بر ارقامِ باورنکردنی‌شان افزودند اما مکس تردید به دل راه نداد و سعی کرد لذت تعطیلاتش را با این وسوسه‌ تاخت نزند. انکارناشدنی‌ست که در یوونتوس همچنان جریاناتی بر عیله او وجود دارد و برخی از بازیکنان نیز برای ادامه همکاری با الگری پالس‌های مثبتی ارسال نمی‌کنند. آنطور که نزدیکان او گفته‌اند، مکس نه‌تنها به پیشنهاد عرب‌ها فکر نکرده که حتی برای تأمل درباره‌ی آن نیز درخواستی نکرده است. خوب یا بد الگری به دنبال اعاده‌ی حیثیت در یووه است و هیچ‌چیز نمی‌تواند او را از تصمیم قاطعش وادار به عقب‌نشینی کند. مواجهه‌ی او با اغوای عربستانی‌ها تردیدی باقی نمی‌گذارد که فعلاً هیچ انقلاب فنی‌ای جدیدی در تورین رخ نخواهد داد و الگری نیز هرگز به یووه خیانت نخواهد کرد. (بخشی از یادداشت Emanuele Gamba + Domenico Marchese در روزنامه La Repubblica)

 

― کریستیانا جونتُـلی به زودی کارش را در یوونتوس آغاز خواهد کرد. او به زمان نیاز دارد تا بتواند همه‌چیز را تحت نظارت دقیق خود قرار دهد. جونتُـلی حتماً ایده‌های روشن و قابل‌اجرایی برای شروع در ذهنش آماده کرده است. اوایل ماه ژوئیه می‌تواند زمان آغاز ماجراجویی او در یوونتوس باشد. از سوی دیگر مواجهه و کنترل شایعات پیرامون فدریکو کیه‌زا و دوشان ولاهوویچ نیز شاید یکی از اولین کارهای او در تورین باشد. (Michele Criscitiello)

 

― عجیب‌ترین خبر نقل‌و‌انتقالاتی یوونتوس را نه در میان گزینه‌های سرشناس لینک شده به این باشگاه که در خاک ایتالیا باید ردیابی کرد؛ جایی‌که ریکاردو اُرسِلینی، وینگر سابق یووه که پس از چند فصل حضور قرضی در جمع بولونیایی‌ها، سرانجام در سال 2019 به صورت رسمی به این تیم پیوست، یک‌بار دیگر در فهرستِ علاقه‌مندی‌های بیانکونری قرار گرفته و بانوی‌پیر امیدوار به رجوع دوباره به سوی اوست. این بازیکن 26 ساله که فصل فوق‌العاده موفقی را همراه با قرمزوآبی‌ها در رقابت‌های سری A پشت سر گذاشته نه‌تنها مورد پسند مجدد یووه که در تیررسِ چشمان تیزبین لاتزیو و فیورنتینا نیز قرار گرفته است. بازیکنی که روزی با حدود 10 میلیون یورو رهسپار تورین شده بود، در صورت رجعت دوباره به این شهر، این بار با پرداخت مبلغی در حدود 12 الی 15 میلیون یورو می‌تواند یوونتوسی شود. (La Gazzetta dello Sport)

 

― یوونتوس می‌تواند در یکی از روزهای همین هفته پذیرای ورود تیموتی وِآ باشد که قرار است برای انجام تست‌های پزشکی در جِی‌کلینیک رهسپار تورین شود. بیانکونری در فرصت ‌باقیمانده، واپسین هماهنگی‌ها و توافقات در خصوص برخی از جزئیات را با باشگاه لیل فرانسه انجام خواهد داد. با پیوستن این وینگرِ جوان، انرژیک و آینده‌دار به کناره‌های یووه، امیدهای بانوی‌پیر برای موفقیت در پروژه‌ی احیای دوباره این تیم بیشتر خواهد شد. (Sky Sport)

 

― تقریباً می‌توان با قاطعیت مدعی شد که فابیانو پاریسی یکی از اصلی‌ترین اهداف ایتالیایی یوونتوس در این پنجره‌ی نقل‌وانتقالاتی‌ست. مدافع‌چپِ توسکانیاییِ امپولی که (به همراه پدر مرحومش) از طرفداران پروپاقرص یووه نیز به حساب می‌آید، به شدت امیدوار است که بتواند به آرزوی دوران کودکی‌اش دست یابد و به بیانکونری بپیوندد. در این بین امپولی نیز پس از آگاهی از ثبات‌قدم یووه، حاضر نیست از 12 الی 13 میلیون یورویی که بر روی این بازیکن قیمت‌گذاشته کوتاه بیاید. با این همه یووه امیدوار است تا برای انجام سریع و راحت این انتقال پیشنهاد معاوضه فیلیپو رانوکیا، به عنوان یکی از بازیکنان هم‌رده با پاریسی (از حیث کیفی و سنی) را به آبی‌ها ارائه کند. در عین‌حال امپولی هم بیش از آنکه به ایده‌ی معاوضه و کاهش هزینه‌ی این انتقال رضایت دهد علاقه‌مند است تا در ازای دریافت پول، اجازه خروج استعداد جوانش را صادر کند. (Il Tirreno) + (La Nazione)

 

― یوونتوس نسبت به پاسخ مثب آدرین ربیو برای تمدید قراردادش مطمئن است؛ اطمینانی که یک گام مهم در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی یوونتوس به جساب می‌آید. (Luca Cilli)

 

― برخی از منابع مورد تأیید گزارش می‌دهند، ماسیمیلیانو الگری در نظر دارد پس از ارزیابی‌هایی مختصر، حضور سه بازیکن جوان و تازه بازگشته‌ی یوونتوس از قراردادهای قرضی‌شان را برای فصل آینده تأیید کند. نیکولو روولا، آندره‌ا کامبیازو و کُنی دِوینتر نفراتی هستند که ارزیابی‌های سرمربی یووه از سطح عملکردشان در فصل گذشته مثبت ارزیابی شده است. (Gazzetta)

 

― طبق شنیده‌های رابطین خبری ما، داویده فراتِزی با گام‌های بلند و سرعتی بسیار زیاد به اینتر نزدیک می‌شود و علی‌رغم تماس یوونتوس و میلان با مدیران ساسوئولو اما او در آستانه پیوستن به جمع نراتزوری است. روز چهارشنبه می‌تواند روزی تعیین‌کننده برای رونمایی از تصمیم و مقصد نهایی این بازیکن 23 ساله باشد. (Sportitalia)

 

― استنباط ما از آخرین دست‌نوشته‌های جووانی مانا (مدیر ورزشیِ موقت یووه) در دفتر برنامه‌ریزی‌هایش به این قرار است: «تیموتی وِآ؛ وارث خوان کوادرادو در یووه خواهد شد. چیزی تا توافق نهایی با لیل باقی نمانده و او به زودی یوونتوسی خواهد شد. / آدرین ربیو: در تورین تقریباً همه در انتظار شنیدن پاسخ مثبت او هستند؛ ربیو می‌تواند پس از ادامه پروژه‌اش با یووه رهسپار لیگ برتر شود. / وستون مک‌کنی؛ آینده‌ی ممکن است در ترکیه (گالاتاسرای) رقم بخورد. / دنیس زکریا؛ این هافبک سوئیسی در برزخ انتخاب فرانسه یا بریتانیا برای ادامه دوران بازی‌اش است. / آرتور ملو؛ او قطعاً فصل آینده را به عنوان بازیکن قرضی در تیمی به جز یوونتوس آغاز خواهد کرد. / فیلیپو رانوکیا؛ یکی از بهترین داشته‌های یووه برای استفاده‌ی بهینه در این پنچره نقل‌و‌انتقالاتی‌ست. او از امپولی و سالرنیتانا پیشنهادات جدی دارد. / ماتیاس سوله؛ در صورت رسیدن پیشنهادی قابل‌توجه، یوونتوس علی‌رغم باور به استعدادهای او، حاضر به نشستن پای میز مذاکره خواهد بود. در غیر اینصورت ساسوئولو می‌تواند مقصدی موقت (انتقال قرضی) برای این آرژانتینی 20 ساله باشد. » (Gazzetta)

 

― هوگو ایکیتیکه، مهاجم 21 ساله‌ی رنس فرانسه که فصل گذشته را به صورت قرضی در پاری‌سن‌ژرمن سپری کرد یکی دیگر از نفراتی‌ست که یوونتوس در رادار خود زیر نظر گرفته است. در واقع؛ ویلفرد گنونتو (لیدز یونایتد) ، جانلوکا اسکاماکا (وستهام) و نیکولو زانیولو (گالاتاسرای) جدی‌ترین گزینه‌های بیانکونری در صورت خروج فدریکو کیه‌زا از یوونتوس به حساب می‌آیند. (Gazzetta)

 

― رفته‌رفته پیشنهادات باشگاه‌های مختلف برای جویا شدن شرایط آرتور ملو از راه می‌رسند؛ پس از برزیل و عربستان، اینک از انگلستان خبر می‌رسد برایتون و آستون‌ویلا نیز در حال بررسی شرایط به خدمت گرفتن این هافبک 26 ساله‌ی برزیلی هستند. (Gazzetta)

 

― به لطف خداحافظی لئاندرو پاردس و آنخل دی‌ماریا و احتمال فراوان جدایی خوان کوادرادو و الکس ساندرو، یوونتوس شاهد کاهش قابل‌توجهی در پرداخت دستمزدها خواهد بود. با اضافه شدن تیموتی‌ وِآ، نیکولو رووِلا و بازیکنانی نظیر آنها می‌توان به عصر جدیدی از پرداخت‌های منطقی و کاملاً اقتصادی در باشگاه یوونتوس گام نهاد. (La Stampa)

 

ارسالی از جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: